reklama

Dotazník

V rámci vysokoškolskej práce o blogoch, som vytvorila krátky dotazník. Niet lepšieho miesta na zozbieranie odpovedí respondentov, ako môj vlastný blog, preto budem rada, ak mi čo najviac z vás vyjadrí svoj názor v diskusií. Svojimi odpoveďami mi veľmi pomôžete, preto vám vopred ĎAKUJEM!:-)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (36)

 1. Akým spôsobom ste sa dozvedeli o existencií stránky www.blog.sme.sk ?

a.) Surfovaním po internete

b.) Od známeho

c.) Z novín

d.) Z reklamy  

2. Ako často navštevujete túto stránku?

a.) Zopárkrát do mesiaca  b.)   Raz za týždeň

c.) Raz do dňa

d.) Niekoľkokrát do dňa  

3. Ktorú podstránku navštevujete najčastejšie?

a.) Sledujem len hlavnú stránku, resp. Výber SME

b.) Mám svojich obľúbených autorov, tých čítam

c.) Venujem sa len niektorým rubrikám (veda, zdravie, médiá, spoločnosť,...)  

4. Inšpirovala vás táto stránka k vytvoreniu vlastného blogu?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

a.) Áno, stal som sa aktívnym prispievateľom

b.) Nie, nad založením vlastného blogu nepremýšľam

c.) Na založenie blogu nemám odvahu.

d.) Blog mam, ale tato stranka ma neinspirovala
e.) Blog som mal uz pred vznikom blog.sme.sk

Katarína Acélová

Katarína Acélová

Bloger 
  • Počet článkov:  116
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tichý pozorovateľ Zoznam autorových rubrík:  Zoznámte sa ...moja tvorba...Len tak...Nová maturitaZo života K8eMoje kritikyNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu