reklama

Zdá sa, že v USA už vedia, ako sa rýchlo dostať k peniazom

Včera som zistila, že cez satelit prijímame aj kresťanskú stanicu zvanú Gospel Channel. Vravím si: Fiiiiiiha! Čakala som, že tam uvidím kázať nejakého pastora alebo to bude celé o gospelovej hudbe..... no ono to o tých kázňach aj bolo, ale v danom momente, keď som ten kanál prepla, mi priam sánka padla od toho, čo sa mi zobrazilo na obrazovke.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)
Obrázok blogu
(zdroj: by K8e)

Teleshopping? Alebo o čo tu ide? 

Na obrazovke vidím nejakú Miracle spring water alebo Zázračnú vodičku z ktovieakého prameňa. A zadarmo. Hm.

Zázračná vodička
Zázračná vodička 

 

Odrazu sa obraz prestrihne a na mňa zuby cerí nejaký americký ksicht a snaží sa ma presvedčiť, že som momentálne vo veľmi ťažkej finančnej situácií a že on to veľmi dobre vie.

Obrázok blogu

Duch Svätý k nemu v tejto chvíli práve prehovára, že on to tiež vidí a vie, ako mi pomôcť. Nie je to náhoda, že som si zapla tento kanál práve dnes a práve v tejto minúte. Práve som našla odpoveď na všetky svoje problémy a tou je Zázračná pramenistá vodička - Miracle spring water!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak si ju objednám - samozrejme zadarmo - a budem nasledovať inštrukcie v pribalenej príručke, moja zlá finančná situácia bude vyriešená v priebehu niekoľkých dní.

Obrázok blogu

 

A čo je ešte úžasnejšie, Zázračná vodička nepomáha len pri finančných ale aj zdravotných ťažkostiach! Pozrime sa len na tie šťastné vyliečené a bohaté tváre!

Obrázok blogu

 

Vyliečená zo sklerózy multiplex, vďaka úžasnej vodičke!

Obrázok blogu

 

"Objednala som si vodičku, nasledovala som inštrukcie z príručky a na ďalší deň mi prišiel výpis z banky na ktorom som objavila 45 000 dolárov. Netuším ako sa tam dostali, proste tam boli!"

Obrázok blogu

 

Áno, ja viem, že máte pochybnosti, ale pozrite sa s nami na ďalšie svedectvá, ktoré dokazujú, že naša Zázračná pramenistá vodička ne naozaj zázračná! Preto si ju objednajte hneď teraz a zadarmo!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

...............

Takže už viem, vďaka čomu je Amerika tak bohatým a prosperujúcim štátom, v ktorom je každý občan šťastný a spokojný! Na svedomí to má Zázračná vodička priamo od Ducha Svätého!

Jednu šťastnú tvár na obrazovke striedala ďalšia a ďalšia a ja som sa nestíhala čudovať. Zostala som celá udivená a užasnutá nad tou nekonečnou americkou naivitou.

Tie scény preplnených športových hál plných odpadnutých alebo v tranze sa metajúcich Američanov... to už bola trochu silná káva. (Kto videl Borata, asi vie, na čo myslím.) A to všetko kvôli Zázračnej vodičke ktovieakého pôvodu. Neviem, či som nepravá kresťanka alebo čo, ale ja týmto veciam jednoducho neverím.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Hm.... a aby niekto zneužíval Ducha Svätého na propagáciu čohosi takéhoto... no to mi pripadá už poriadne pritiahnuté za vlasy... nemyslíte?

Katarína Acélová

Katarína Acélová

Bloger 
  • Počet článkov:  116
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tichý pozorovateľ Zoznam autorových rubrík:  Zoznámte sa ...moja tvorba...Len tak...Nová maturitaZo života K8eMoje kritikyNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu