reklama

Všetko sa mení a just vtedy keď ja idem preč!

Dnes som si popri behaní po meste našla polhodinku na návštevu mojej zákadnej školy a dobre mi to padlo. A tiež som prišla na tú prevratnú vec, ktorú som hodila do nadpisu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Prešla som veľkou bránou, ktorá ma kedysi v minulosti 9 rokov vítala i sa so mnou lúčila a skoro som z nôh spadla. Akoby som prišla na úplne iné miesto. Táto škola sa po tých štyroch rokoch čo som tam bola naposledy tak veľmi zmenila!

Všetky steny pomaľované veselými obrázkami, vymenené okná, vymenené dvere, vymenené nástenky, vymenené fotky, vymenení niektorí učitelia a tiež vymenené deti.

Ale predsalen niečo zostalo na mieste. Napríklad taká nástenka so školskými športovými rekordami. Ten spolužiakov z roku 2002 vo vrhu guľou stále nebol prekonaný. Taktiež moje výtvory, ktoré vznikli počas hodín výtvarnej výchovy sú stále na stene.  

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Gorillaz a Enigma :-)
Gorillaz a Enigma :-) 

Pri pohľade na toto dielo, na ktorom sme so spolužiačkami pracovali, som sa na momentík vrátila do tej krásnej doby, keď svet bol doslova gombička. (Pokiaľ sa dobre pamätám, tú cigaretu sme tam my vtedy nenakreslili.)

Prešla som sa po chodbách a spomínala som. Pozrela som sa von oknom na školský dvor a zdal sa mi odrazu taký malý. Dokonca aj umývadlá na toaletách sa mi zdali byť nejako nízko. Žeby som až tak vyrástla?

Dnešnou návštevou a tiež rozhovorom s mojou obľúbenou slovenčinárkou som sa presvedčila o tom že škola sa zmenila nielen zvonku a zvnútra, ale zmenili sa aj všetci ľudia v nej. A kedy tieto zmeny nastali? Keď som zo školy odišla a nastúpila na gymnázium.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A na gympli sa premleli štyri krásne roky a keď som odišla, začali sa opäť konať zmeny... a ďalšie sa pripravujú. Budú sa maľovať steny, renovovala sa telocvičňa a počítačová miestnosť, dokonca aj okolie pred školou. A všetko to začalo realizovať v mojom poslednom ročníku, kedy ja som z toho nič už poriadne nemala a mať ani nebudem.

A čo je najväčsí gól?

To, že sa od začiatku roka v našom meste robia nové zmeny a rekonštrukcie. Zastrešili nám klzisko, máme nové kúpalisko, máme semafory (čo sú v Lučenci dosť kurióza záležitosť a skôr atrakcia, ale sú nové), zdá sa mi, že zo Železničnej asi bude pešia zóna a to všetko sa deje kedy? Vtedy, keď odchádzam študovať do Trnavy!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Šľak to trafil! Nemyslite si že ma teraz trápia nejaké semafory, alebo kúpalisko, na ktorom som aj tak ešte nebola. Ide mi len o ten princíp. Prečo sa všetko mení vtedy keď ja idem preč?

Ak chcete aby sa vo vašom okolí niečo zmenilo k lepšiemu alebo krajšiemu, dajte mi vedieť, strávim vo vašom meste nejaký ten čas a akonáhle odídem, hneď sa začnú zmeny uskutočňovať!

Toto je sila...!

Katarína Acélová

Katarína Acélová

Bloger 
  • Počet článkov:  116
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tichý pozorovateľ Zoznam autorových rubrík:  Zoznámte sa ...moja tvorba...Len tak...Nová maturitaZo života K8eMoje kritikyNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu