reklama

Campfest 2006

Moje postrehy

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Od 10. do 13. augusta 2006 sa v Športcampe v Tatranskej Lomnici uskutočnil jedinečný festival. Väčšinu ľudí, ktorí sa ho zúčastnili či už ako vystupujúci alebo radoví návšteníci, nespájal len oranžový indentifikačný náramok na ruke, ale i čosi viac.

Obrázok blogu

Na tento kresťanský event sa dopredu nechystali len organizátori, ale aj ja a moje priateľky. Pár mesiacov pred sme sa cez internet zaregistrovali a vyplatili vstupné, čo nám neskôr pri registrácii na mieste niekoľkonásobne ušetrilo čas.

Areál nás privítal veľmi srdečne a počasie nám vtedy tiež ako-tak prialo. Na niekoľko hodín sa nám naskytol aj takýto pekný pohľad. Veru, slniečko je na Campfeste veľmi vážené, nakoľko každý rok väčšinou prší. Z recesie sa tiež spomenulo, že Campfest by sa mal premenovať na Rainfest.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Ten cirkusový stan, to bolo BIZNIS CENTRUM. Tam sme si mohli kúpiť kadečo počnúc od drevených korálkových náramkov, cez knihy alebo CD až po tričká a mikiny. Veľmi ma zaujalo tričko s takýmto nápisom:

Obrázok blogu

K tomu ja nemám slov.

Na tohoročnom Camfeste mali ľudia, prahnúci po kvalitnom umeleckom zážitku, naozaj možnosť hudobne vyžiť. Na troch pódiách sa predstavili nielen domáce kapely ako Vždy @ všade, Outline alebo Raindown ale aj kapely z Poľska (Pytky Doś), Wes Grierson a DJ G z Veľkej Británie, October Light z Chorvátska, Sarah Brendel z Nemecka, THIEF z Estónska, MIC z JAR a kopa ďalších gospelových kapiel.

Keďže program sa skladal z niekoľkých súčasne prebiehajúcich vystúpení, nebolo možné pozrieť si všetko, no po tom, čo som videla ja, môžem skonštatovať, že sa mi najviac páčili vystúpenia týcho formácii:

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Thief 

Títo štyria chalani sa predstavili prvý krát na hlavnom večernom programe v piatok. Hrajú skvelú hudbu, presne podľa môjho gusta. Na ich webovej stránke (vyššie) je možné vypočuť si ich skladby, vlastné CD ešte nevydali, preto pevne verím, že sa ho na budúci rok dočkám. Ich prvé vystúpenie zaujalo dostatočne na to, aby na ďalší deň zaplnili celý stan. Sedela som v druhom rade. Mala som skvelý výhľad na podarený kúsok basgitaristu, ktorý si pri hre na gitaru pomohol husľovým sláčikom. Znelo to skvelo!

Skupina Thief a moja kamarátka
Skupina Thief a moja kamarátka 
Basgitarista a sláčik
Basgitarista a sláčik 

MIC

Štyria chalani z Juhoafrickej Republiky sa na Campfeste predstavili už minulý rok. Ich štýlom je hip-hop. Priznám sa, ja osobne hip-hop nemusím, ale Theran, Steve, Pete a Matt dostali aj takého clubbera ako som ja. :-) Páčia sa mi ich texty i hudba.Zrejme jediná hip-hop-ová kapela, ktorú akceptujem.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
MIC a druhá kamoška
MIC a druhá kamoška 

DJ G

Povedal by niekto, že existujú aj gospeloví DJ-i? Ja nie. Ale povedzme si úprimne, na Capfeste sa objavilo už veľa prekvapivých skupín. Dobrá zvesť sa dá šíriť aj prostredníctvom punku alebo house-u. Expertom na gospelový house (znie to ozaj bláznivo) je práve DJ G. V piatok večer sa postavil za svoj mix-pult a mixoval svetovú gospelovú hudbu. Toho roku to bolo prvý krát, čo sa na Capmfeste predstavil aj dj. Konečne nadišla aj moja chvíľka. S kamoškami sme sa tamer dosýtosti vytancovali a zahnali tak tú zimu, čo nás v noci napádala. DJ G však nehral ani hodinu, čo nás veľmi mrzelo, no organizácia to zariadila takto. Mimochodom, DJ G hral už dokonca aj na Ibize... Skvelé!

SkryťVypnúť reklamu
reklama
DJ G a moje kamarátky
DJ G a moje kamarátky 

Na Campfeste ste sa okrem hudby mohli započúvať aj do rôznych prednášok. Žiaľ ani na jednej som nebola, pretože som ich prespala (väčšinou sa konali v doobedňajších hodinách). Ja viem, mea culpa, mea maxima culpa. Pre deti bol pripravený stan s tvorivými dielňami a workshopy.

Na jednom workshope pre deti sa predstavili dievčatá z Factory dance company, ktoré naučili (nielen) deti jednoduché tanečné kroky.

Dievčatá z Factory dance company
Dievčatá z Factory dance company 
Workshop
Workshop 

V posledný večer, kedy Campfest vyvrcholil, niektorí z nás narukovali do Božej armády. Páčil sa mi tento nápad. Cieľom Božej armády je modliť sa a snažiť sa pre lepšie Slovensko. Na znak tohto sme dostali pliešok. Dúfam, že budem dobrou bojovníčkou. Viem, že to bude ťažké, preto budem musieť nájsť v sebe dostatok síl pre to, aby som vydržala.

Ezechiel 27
Ezechiel 27 

V areáli bola k dispozícii modlitebná miestnosť a tiež ľudia, ktorí boli ochotní pomôcť vám, pokiaľ vám bolo ťažko na duši. Čiže, ak to mám zhrnúť, Campfest bol aj toho roku udalosťou, na ktorej si prišli na svoje punkeri, hip-hoperi, clubberi, ľudia smutní i veselí, mladí i tí starší, prahnúci po zábave, skvelej hudbe, pochopení i duchovnom stíšení.

Snáď jediné nedostatky, ktoré Campfest mal, boli dlhé rady na záchodoch a veľká zima v noci. No za to organizátori nemohli a keďže Campfest 2007 sa bude konať už na inom mieste, dúfam, že tieto chybičky krásy pominú.

Organizátori, gratulujem k ročníku 2006 a veľa šťastia pri plánovaní CF 2007!

Katarína Acélová

Katarína Acélová

Bloger 
  • Počet článkov:  116
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tichý pozorovateľ Zoznam autorových rubrík:  Zoznámte sa ...moja tvorba...Len tak...Nová maturitaZo života K8eMoje kritikyNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu