reklama

Spoznala som človeka, ktorého meno je na Mesiaci

V nedeľu som skončila svoje mesačné pôsobenie ako prekladateľka na detských prímestských anglických táboroch. Počas celého júla som stretla množstvo ľudí zo Spojených Štátov, ktorí prišli decká hravou formou priučiť angličtine a tiež šíriť medzi nimi Božie slovo. Meno jedného z nich je už 37 rokov uložené na Mesiaci a ak chcete vedieť ako sa tam dostalo, prečítajte si o tom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)
Jim - James M. Earehart
Jim - James M. Earehart (zdroj: by K8e)

Pán Jim - James M. Earehart pracoval pre NASA ako jeden z konštruktérov lunárneho modulu, ktorým 20.júla 1969 pristáli svetoznámi astronauti Neil Armstrong, Edwin "Buzz" Aldrin a Michael Collins na Mesiaci.

Pred odletom sa všetci konštruktéri dohodli, že sa podpíšu na papier, ktorý vložili do batožinového priestoru modulu. Jim potom poprosil Neila, aby ten papier po pristátí odtiaľ vybral a nechal ho pod nejakým kúskom kameňa na Mesiaci.

Bolo to pre mňa také zvláštne. "Odteraz, vždy keď sa pozriem na Mesiac, predstavím si papier s podpismi a poviem si, že jeden z nich patrí človeku, ktorého osobne poznám," povedala som Jimovi s nadšením. Porozprával mi aj iné príbehy a ja som mu odporučila, aby napísal knihu memoárov, pretože jeho pamäť skrýva veľa zážitkov, o ktorých by chcelo vedieť veľa ľudí po celom svete.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ked sme sa lúčili, povedal mi toto: "Nechcem, aby si si ma pamätala ako konštruktéra z NASA. Áno, som človek, ktorého meno je na Mesiaci, pretože ho tam dal Neil Armstrong, ale som v prvom rade kresťan, ktorého meno je zapísané v Knihe života, pretože ho tam napísal Ježiš Kristus."

Budem si ho pamatať ako oboje. ;-)

Katarína Acélová

Katarína Acélová

Bloger 
  • Počet článkov:  116
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tichý pozorovateľ Zoznam autorových rubrík:  Zoznámte sa ...moja tvorba...Len tak...Nová maturitaZo života K8eMoje kritikyNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu