reklama

Dotkli sme sa prírody

...tentoraz som na nádhernú Kokavu - Liešnicu vzala svojho priateľa a ten si zasa zobral do rúk môj fotoaparát. Mnohé z jeho fotografií sa mu vydarili, preto vám ich na svojom blogu veľmi rada ukážem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)

Vláčikom sme sa z Lučenca vyviezli na zastávku Kokava nad Rimavicou - Liešnica. Hneď ako sme vystúpili, všimli sme si tú zmenu. Vzduch, aký bolo kedysi možné dýchať aj vo Vysokých Tatrách, naplnil naše pľúca.

Obrázok blogu



Motorka, v ktorej sme sa viezli, istú trasu prechádzala aj popri lese. Chvíľami som sa naozaj cítila ako v električke do Starého Smokovca.

Za Zlatnom sa nachádza jeden železničný tunel. Smer našej túry bol teda stanovený! Nemá predsa každý fotku pred takýmto tunelom!

Keďže sme nechceli celú cestu prejsť iba po koľajniciach, zvolili sme si trošku náročnejšiu trasu, krížom cez kopec. Myslím, že sme neurobili zle, pretože ináč by tieto zábery nevznikli...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu



Obrázok blogu



Obrázok blogu



Niekedy sme museli prekonať aj prekážky...

Obrázok blogu



...voda bola síce chladná, ale osviežujúca!

Obrázok blogu



Svoj hárem si ustrážil... radšej sme sa nepribližovali :)

Keď sme opäť našli koľajnice...


Obrázok blogu



... vydali sme sa k tunelu...

Obrázok blogu



...tma, vlhosť, chlad, tajomnosť, strach, mŕtve zvieratká na koľajniciach a vlak na druhom konci!
Aj takto by sa dalo charakterizovať miesto a moje pocity. Ešteže ma môj duchaprítomný priateľ stiahol do jednej z vyhĺbenín, ktoré sú po oboch stranách tunela rozmiestnené. :o)

...ale aj napriek tomu som svetlo na konci tunela uvidela...

Obrázok blogu



... a môj priateľ Braňo taktiež...

Obrázok blogu



Aj keď som v tomto kraji bola už druhý krát, stále mám pocit, že ma niečím prekvapí, preto sa sem ešte určite vrátime! A touto cestou pozývam aj tých z vás, ktorí majú radi ticho, pokoj, čerstvý vzduch, hory, lesy,.. veď viete o čom hovorím! Kokava a jej okolie je miesto, pre túry, ako stvorené!

Foto: Branislav Sokol (img_11 ja)
Panasonic LUMIX FZ 50
Máj 2008

Katarína Acélová

Katarína Acélová

Bloger 
  • Počet článkov:  116
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tichý pozorovateľ Zoznam autorových rubrík:  Zoznámte sa ...moja tvorba...Len tak...Nová maturitaZo života K8eMoje kritikyNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu