reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Katarína Acélová

Katarína Acélová

Bloger 
  • Počet článkov:  116
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tichý pozorovateľ Zoznam autorových rubrík:  Zoznámte sa ...moja tvorba...Len tak...Nová maturitaZo života K8eMoje kritikyNezaradené

reklama

Len tak...

Vážený pán Čikovský, bohužiaľ sa mýlite!

Katarína Acélová

Vážený pán Čikovský, bohužiaľ sa mýlite!

ZSSK sa oficiálne vyjadrili ku zle prečítanému článku.

  • 21. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Fotomaratón 2008

Katarína Acélová

Fotomaratón 2008

O týždeň v sobotu (27. septembra) sa v našom hlavnom meste uskutoční už druhý ročník zaujímavej fotografickej súťaže Bratislavský fotomaratón, určenej pre fotografov-amatérov. Na Primaciálnom námestí sa o 11tej hodine vyhlási 12 tém a každú z nich je potrebné (v limite 5 hodín) jednou fotografiou výstižne zachytiť. Keďže sa aj nás - blogerov na minulom ročníku celkom hojne zúčastnilo, dovoľte mi opýtať sa, kto sa chystá zabehnúť tento maratón aj toho roku? Už teraz sa na všetkých (aj neblogerov) teším! :o) (...viac info o súťaži a registrácii na fotomaratonBODKAeSKá)

  • 19. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 504x
  • 11
V kostole...

Katarína Acélová

V kostole...

(...o nájdení strateného...)

  • 25. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 32
Počas Pelíškov

Katarína Acélová

Počas Pelíškov

Včera večer som si opäť raz pozrela jeden z mojich najobľúbenejších filmov. Viac menej spojil celú našu rodinu, radi ho pozerajú aj moji rodičia, asi preto, lebo v období, ktoré film ukazuje boli moji rodičia vo veku mladých hlavných hrdinov. A tak ma vždy pri pozeraní Pelíšok napadne: Apa, chcela by som toto zažiť. Čo konkrétne? 60-te, 70-te roky. Malo to svoje čaro, nie? No, nebolo to až také komické. Nepáčilo by sa ti to dlho. Prečo? Pretože by si nemohla písať blog. .... a v tom momente, ako som si to predstavila a pochopila oba hlavné dôvody prečo, som od svojej myšlienky upustila. (Ale na krátku exkurziu by som sa prihlásila :-D )

  • 29. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 29
STOP! zabíjaniu delfínov a veľrýb v Taiji

Katarína Acélová

STOP! zabíjaniu delfínov a veľrýb v Taiji

Dnes som sa dostala k petícií adresovanej japonskému premiérovi Shinzovi Abemu. Je za zastavenie vraždenia delfínov a veľrýb v oblasti Japonska. K tejto iniciatíve sa už pripojilo vyše 545 tisíc ľudí z celého sveta. Môžete sa k nej pridať aj vy! Nie som si síce úplne istá či takáto petícia v danej veci pomôže, ale určite mnohých ľudí oboznámi s existenciou tohoto problému. Ja verím tomu, že sa to zmení k lepšiemu!

  • 6. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
Som medzi vami už jeden rok!

Katarína Acélová

Som medzi vami už jeden rok!

Bolo to pred rokom, keď som sa rozhodla, že svoje myšlienky už nenechám len tak nečinne prelietavať v mojej hlave, ale že sa s nimi podelím aj so širokou verejnosťou. A natrafila som na blog.sme.sk .  Na svoj blog som hrdá a veľmi sa teším z každého jeho prírastku. Môj rok s blogom bol úžasný.... presne taký ako všetky udalosti, ktoré som za toto obdobie zažila. Môj blog sa stal mojím denníkom a miestom, kde sa môžem vyliať zo svojich pocitov, trápení a aj radostí.

  • 27. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 21
Hlasujme za svojich favoritov!

Katarína Acélová

Hlasujme za svojich favoritov!

Žeby Markíza v sebe nemala kúsok súdnosti?

  • 17. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 945x
  • 27
Viete, ja som veľmi bohatá!

Katarína Acélová

Viete, ja som veľmi bohatá!

Ako sa teším z veľkého pokladu, ktorý som vykopala.

  • 13. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Monštrancia a 3 lásky ma dostali

Katarína Acélová

Monštrancia a 3 lásky ma dostali

V rámci školy sme dnes večer boli v kine na premietaní piatich krátkych filmov ocenených na medzinárodnej súťaži nekomerčných hraných filmov Brněnská šestnáctka.

  • 27. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
Mami, oci, som tehotná!

Katarína Acélová

Mami, oci, som tehotná!

Nerada chodím okolo horúcej kaše, proste som musela nabrať odvahu a povedať im to narovinu.

  • 22. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 49
reklama
Všetko sa mení a just vtedy keď ja idem preč!

Katarína Acélová

Všetko sa mení a just vtedy keď ja idem preč!

Dnes som si popri behaní po meste našla polhodinku na návštevu mojej zákadnej školy a dobre mi to padlo. A tiež som prišla na tú prevratnú vec, ktorú som hodila do nadpisu.

  • 18. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 592x
  • 5
Trampoty s chorobou

Katarína Acélová

Trampoty s chorobou

Bývame v dome a s jedným starším manželským párom zdieľame spoločný dvor. Teta Anežka nám v poslednej dobe občas naháňa strach. A pritom sa to začalo tak nevinne...

  • 14. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Kde sa podeli moje rozprávky?!

Katarína Acélová

Kde sa podeli moje rozprávky?!

Môj zúfalý výkrik do tmy.

  • 22. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 837x
  • 27
Príživníčka v mojom teritóriu

Katarína Acélová

Príživníčka v mojom teritóriu

Blízke stretnutie nového druhu - prvý kontakt

  • 15. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Ako z fádnych tenisiek urobiť originálnu obuv

Katarína Acélová

Ako z fádnych tenisiek urobiť originálnu obuv

Na internete som našla pár tipov, ako sa dajú jednoducho spestriť ktorékoľvek šnúrovacie topánky. Vypadá to pekne, tak prečo sa s tým nepodeliť? :)

  • 3. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 683x
  • 16
reklama
Nielen v parku padajú ľudia do kanála

Katarína Acélová

Nielen v parku padajú ľudia do kanála

Práve som si so záujmom prečítala článok o tom, ako sa jeden sedemročný žiak v našom parku dolámal po tom, ako spadol do otvoreného kanála. V piatok som si všimla, že problém s kanálmi je v celom meste, nielen v parku.

  • 27. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 679x
  • 7
A predsa sa kúpu!

Katarína Acélová

A predsa sa kúpu!

Pri Lučenci máme priehradu. Volá sa Ľadovo a ľudia sa v nej kúpu. To by možno nebolo až také zvláštne, lenže včera sa tam už opäť utopil človek.

  • 25. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Kultúrny poukaz ma sklamal

Katarína Acélová

Kultúrny poukaz ma sklamal

S veľkou nádejou som prijímala pred asi mesiacom z rúk mojej triednej profesorky papier zvaný kultúrny poukaz. S veľkým sklamaním som ho včera mala chuť roztrhať, pretože sa zdá, že je zbytočný.

  • 8. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 414x
  • 23
Sen

Katarína Acélová

Sen

Prečo som dnes vstávala s plačom.

  • 11. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Tam, kde je pevná vôľa, žiadne prekážky neexistujú

Katarína Acélová

Tam, kde je pevná vôľa, žiadne prekážky neexistujú

Jedného dňa som šla za mamkou do roboty a spoznala som neobyčajného pána. O pár dní neskôr som o jeho živote prečítala článok v našich Mestských novinách, no predsalen tam jedna jeho aktivita spomenutá nebola.

  • 4. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu