reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Katarína Acélová

Katarína Acélová

Bloger 
  • Počet článkov:  116
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tichý pozorovateľ Zoznam autorových rubrík:  Zoznámte sa ...moja tvorba...Len tak...Nová maturitaZo života K8eMoje kritikyNezaradené

reklama

Zoznámte sa ...moja tvorba...

Veľkí malí ľudia z Hálkovej - portréty

Katarína Acélová

Veľkí malí ľudia z Hálkovej - portréty

Veľmi rada fotografujem deti a v októbri som dostala možnosť podieľať sa na tvorbe foto dokumentu o živote detičiek, ktoré navštevujú Špeciálnu základnú školu a Základnú školu pre deti s autizmom na Hálkovej ulici v Bratislave. Toto je malá ukážka.

  • 25. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 911x
  • 10
Splavili sme Dunajec!

Katarína Acélová

Splavili sme Dunajec!

Pieniny... voňavý čistý vzduch, majestátne kopce a vysoké skalnaté výhľadne, Poľsko, Slovensko, Červený kláštor, múzeum, jedna z najčistejších riek, Gorali, plte... (Fotoreportáž)

  • 15. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 13
Eva sa vydáva, Adam sa žení

Katarína Acélová

Eva sa vydáva, Adam sa žení

Takéto bolo heslo tohoročného, už trinásteho, Medzinárodného novohradského folklórneho festivalu, ktorý sa pravidelne na prelome letných mesiacov koná v Lučenci, v Salgotarjáne v Maďarsku a na Šomoške.  Otvorenie sa pravidelne koná pod hradom na Šomoške, nasledujúci deň je vyhradený pre slávnostný pochod všetkých zúčastnených súborov po Lučenci a pre večerný galaprogram v amfiteátri. Ako to vyzeralo počas slávnostného pochodu mestom... to si môžete pozrieť práve tu.

  • 6. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Parašutisti z celého sveta v Boľkovciach

Katarína Acélová

Parašutisti z celého sveta v Boľkovciach

Dnešným dňom sa v Boľkovciach pri Lučenci oficiálne začali XXX. Majstrovstvá sveta v parašutizme. Prišla som sa na tú ceremóniu pozrieť. Čo sa týka vlajok zúčastnených štátov, bolo to veľmi pestré, o trochu menej farieb som však videla v organizácii slávnostného otvorenia.

  • 27. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 771x
  • 17
Veľkí malí ľudia prichytení v škole

Katarína Acélová

Veľkí malí ľudia prichytení v škole

Aj keď máme prázdniny rozbehnuté v plnom prúde, na školu si treba občas spomenúť...

  • 23. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 14
reklama
Staré, ale využité

Katarína Acélová

Staré, ale využité

Dnes vás veľmi rada zavediem na miesto, o ktorom nevie veľa ľudí, pretože je to osada, ktorá vymrela a z kedysi dennodenne obývaných domčekov sa stali chalúpky na občasné oddychovanie. Ja som sa v nedeľu popoludní ocitla vo zvláštnom svete, kde sa prítomnosť menila na minulosť, smútok na veselosť a stres na pokoj...

  • 8. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Čo mi ukázal Horehronec

Katarína Acélová

Čo mi ukázal Horehronec

Jedna z najkrajších železničných trás, ktorými som sa viezla, je práve trasa Horehronca od Brezna po Margecany. Presvedčte sa!

  • 26. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 904x
  • 24
Poď na Štrbské presso, dáme kávu!

Katarína Acélová

Poď na Štrbské presso, dáme kávu!

Inšpirovaná Lakatošom - Čekovským vás pozývam na pomyselnú kávičku, ktorú som vám pripravila z krás a zaujímavostí Štrbského Plesa.

  • 24. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 14
Čechomor

Katarína Acélová

Čechomor

..prinášam vám svoje fotografie z koncertu Čechomoru (spojeného s vystúpeniami bratov Muchovcov, Vlastu Redla a Boleka Polívku). Bratislava, PKO, 11. 6. 2008

  • 13. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 14
Tváre a gestá jedného človeka

Katarína Acélová

Tváre a gestá jedného človeka

....jeho meno je Bolek Polívka.

  • 12. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 055x
  • 6
reklama
Svadobné...

Katarína Acélová

Svadobné...

...portréty a fotografie zo svadby mojich drahých priateľov Katky a Števka!

  • 3. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 504x
  • 17
Dotkla som sa prírody

Katarína Acélová

Dotkla som sa prírody

Znechutená asfaltom a betónom, ktorý ma dlhé mesiace väznil v prostredí Bratislavy, Trnavy a Lučenca, som sa dnes ocitla doslova v raji. Prostredie Kokavy nad Rimavicou sa mi popoludní stalo aspoň na pár hodín útočiskom. Pre podobne znechutených tu mám obrazy, ktorými som sa mala možnosť kochať.

  • 25. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 369x
  • 29
Veľkí malí ľudia

Katarína Acélová

Veľkí malí ľudia

...sú rôzni

  • 2. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 15
Ako po vojne

Katarína Acélová

Ako po vojne

Fotografie z miest, kde Lučenec vyzerá akoby spred 60-tich rokov.

  • 31. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 911x
  • 7
Cvanka

Katarína Acélová

Cvanka

Portréty

  • 26. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 28
reklama
Roztrhali sme ich!

Katarína Acélová

Roztrhali sme ich!

...poškodené silónky sa pred vyhodením ešte dajú použiť! Tentokrát nám robila spoločnosť vidlička.

  • 24. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
Hnev a krása v čipke

Katarína Acélová

Hnev a krása v čipke

Ďalšia minikolekcia z môjho improvizovaného amatérskeho ateliéru.

  • 19. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 24
Miesto, kde nádeje starých kníh stále žijú

Katarína Acélová

Miesto, kde nádeje starých kníh stále žijú

...stále veria, že tým čo v sebe skrývajú ešte niekoho potešia. Dnes som si s priateľmi urobila malý výlet do Leopoldova, do najväčšieho antikvariátu na Slovensku. Pozrite sa spolu so mnou, ako to tam vyzerá...

  • 15. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 593x
  • 15
Ako sa rodia krokodíly

Katarína Acélová

Ako sa rodia krokodíly

Prezradím vám, ako to s nimi vlastne je!

  • 16. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
Saudek mal pleseň, ja mám chlpy

Katarína Acélová

Saudek mal pleseň, ja mám chlpy

Taká obyčajná vec a tak rada ju pri fotení používam... (len malý prierez tvorbou)

  • 8. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 278x
  • 32
reklama
SkryťZatvoriť reklamu