reklama

Som medzi vami už jeden rok!

Bolo to pred rokom, keď som sa rozhodla, že svoje myšlienky už nenechám len tak nečinne prelietavať v mojej hlave, ale že sa s nimi podelím aj so širokou verejnosťou. A natrafila som na blog.sme.sk .  Na svoj blog som hrdá a veľmi sa teším z každého jeho prírastku. Môj rok s blogom bol úžasný.... presne taký ako všetky udalosti, ktoré som za toto obdobie zažila. Môj blog sa stal mojím denníkom a miestom, kde sa môžem vyliať zo svojich pocitov, trápení a aj radostí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (21)

Prezerám si zoznam mojich doterajších článkov a spomínam na všetky tie pohnútky, vďaka ktorým prišli tieto články na svet. Hlavne obdobie mojej maturity, na to už spomínam s úsmevom. Vždy sa rada zmienim o zajujímavých ľudoch alebo ich životoch a tiež rada kritizujem. ;-)

Keď som sa registrovala na blogoch, tešila som sa z možnosti dostávať pravidelne spätnú väzbu a to už ani nehovorím o tom, ako som sa tešila, keď bol môj článok povšimnutý.

Blogy mi za rok dali veľa. Vďaka nim som spoznala nových ľudí a ich názory a prostrednícvom blogu veľa ľudí spoznalo mňa.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chcem sa poďakovať všetkým mojim čitateľom za to, že ma čítajú, že ma mnohokrát inšpirujú a diskutérom za všetku ich konštruktívnu kritiku, ktorá ma vždy posunie vpred!

A samozrejme jedno veľké ďakujem patrí blogom, už len za to, že existujú!

...happy blog-birthday...

Katarína Acélová

Katarína Acélová

Bloger 
  • Počet článkov:  116
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tichý pozorovateľ Zoznam autorových rubrík:  Zoznámte sa ...moja tvorba...Len tak...Nová maturitaZo života K8eMoje kritikyNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu