reklama

Vážený pán Čikovský, bohužiaľ sa mýlite!

ZSSK sa oficiálne vyjadrili ku zle prečítanému článku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu
(zdroj: Katarína Acélová)

Reakcia Železničnej spoločnosti

Nastúpili do nesprávneho vlaku

Denník SME zverejnil dňa 15.12.2008 rozsiahly príspevok pod názvom Lepšie cestovanie v praxi od autorky Kataríny Acélovej bez stanoviska Železničnej spoločnosti Slovensko. Problém je v tom, že Katarína Acélová nastúpila do nesprávneho vlaku a v denníku SME si ťažká, že vo Zvolene musela čakať na prípoj 96 minút.

Keby si Katarína pozrela nový cestovný poriadok, zistila by, že jej vlak odchádza z Bratislavy nie o 14.21 ale o 16.21.

Železničná spoločnosť Slovensko naozaj nemôže za to, že Katarína nepostrehla túto zmenu v cestovnom poriadku. Zmena spočíva v tom, že cestujúci z Bratislavy majú prípoj zo Zvolena do Lučenca od vlaku, ktorý odchádza z Bratislavy o 16.21, a nie od vlaku, ktorý odchádza z Bratislavy o 14.21 h. Túto zmenu Železničná spoločnosť Slovensko urobila na základe pripomienok cestujúcich, aby mohli neskôr odchádzať z Bratislavy.

Denníku SME vďačíme za to, že grátis zverejnil nový cestovný poriadok železníc. Zároveň nás hnevá, že s takou ľahkosťou pustil do novín rozsiahly príspevok Kataríny, pričom ani autorka, ani redakcia nepostrehli, že nastúpili do nesprávneho vlaku.

Miloš Čikovský,
riaditeľ odboru komunikácie

____________________________________________________

Vážený pán Čikovský!

Určite som nenastúpila do zlého vlaku a určite som si veľmi dobre pozrela váš nový CP. To vy ste si zle prečítali môj článok, pretože ja necestujem vlakom na trase Bratislava - Lučenec, ale vlakom z Trnavy cez Galantu do Lučenca. A preto považujem svoju sťažnosť na R835 za viac než relevantnú.

Ex Hron, ktorý vo svojej reakcií spomínate totižto nestojí v mojej prestupnej zastávke - Galanta, kde prestupujem, kedže na stredné Slovensko cestujem z TRNAVY. Bohužiaľ, neporadili ste mi dobre. A prípadné cestovanie cez Bratislavu neprichádza do úvahy, nakoľko je to zbytočná obchádzka, ktorá mi navyšuje cestovné a s prestupmi (v BA a vo ZV) sa trápim rovnako. 

Bohužiaľ, moje otázky sú stále aktuálne. Doteraz som mohla relatívne komfortne (bohuziaľ pre južnú železničnú trasu je slovo  komfortne veľmi silné) a rýchlo cestovať len s jedným prestupom. Teraz sa cesta naťahuje a cestujúci po južnej trase sú nútení niekoľkokrát prestupovať. Tomuto vy hovoríte skvalitňovanie komfortu cestovania?...

Za cestovné platím rovnakú sumu ako cestujúci do Kraľovian (tento príklad som uviedla preto, lebo Kraľovany sú od Trnavy vzdialené približne rovnako ako Lučenec), no kvalita cestovania sa absolútne nedá porovnať. A aj na to sa snažím svojimi článkami poukazovať.

A ja ďakujem redakcií, že si moju kritiku prečítala, pochopila a všimla a pomohla mi tým poukázať na nedostatky vo vašich službách.

Katarína Acélová

Katarína Acélová

Bloger 
  • Počet článkov:  116
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tichý pozorovateľ Zoznam autorových rubrík:  Zoznámte sa ...moja tvorba...Len tak...Nová maturitaZo života K8eMoje kritikyNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu