reklama

Veľkí malí ľudia prichytení v škole

Aj keď máme prázdniny rozbehnuté v plnom prúde, na školu si treba občas spomenúť...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Ocitla som sa v škole, ale nie ako žiačka, skôr ako tichý pozorovateľ, aby som zdokumentovala dianie v English Campe - v prímestskom tábore, kde sa deti hravou formou s pomocou Američanov učili angličtinu. Tentokrát ma zaujali tváričky, ktoré deti hádžu keď sedia v školskej lavici.

Obrázok blogu



Obrázok blogu



...kuk...

Obrázok blogu



...raz im budem rozumieť tak ako tie naše prekladateľky...

Obrázok blogu



Obrázok blogu



Obrázok blogu



...zaujímavé...

Obrázok blogu



...určite to má byť takto?...

Obrázok blogu



....akooooooo?...

Obrázok blogu



...hm, jemu to ale ide!...

Obrázok blogu



...malý model...

Obrázok blogu



...cez prestávku jabĺčko dobre padne...

Obrázok blogu



...to je moja rybka...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu



...anjelik...

Obrázok blogu



...uprimná veselosť...

Obrázok blogu



Obrázok blogu



...ja to viem!...

Obrázok blogu



...a toto je môj výtvor...

Obrázok blogu



Foto: Katarína Acélová
Panasonic LUMIX FZ 50
Júl 2008

Katarína Acélová

Katarína Acélová

Bloger 
  • Počet článkov:  116
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tichý pozorovateľ Zoznam autorových rubrík:  Zoznámte sa ...moja tvorba...Len tak...Nová maturitaZo života K8eMoje kritikyNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu